youth asså

Shit nu är det på riktigt!
Kom till LO 10 imorse och hade det sjukt awesome, like like like.
Därefter hade jag och Lisa pass i caféterian från 12-16, lite killer för att vi var så trötta och att det var sån himla rush!
Nu ska jag panikhoppa in i duschen, fixa mig och allt sånt där för att vara tillbaka till 19 (klockan 17.00, Good Luck Chuck typ). Sara kom springande innan förresten och sa att hon lagt upp fler bilder på mig, duktig chey!



Nej men nu måste jag skynda. Massor. Ha det awesome så hörs vi när det finns lite tid hehe.
Puss <3

PS. Just det! När jag stod i kassan och skulle knyckla ihop ett kvitto så hördes ett litet mini-knak. Jag tittar på min hand. SKIT! Gjorde geleförlängning på naglarna för några dagar sen och tippen på högra ringfingret gick av. Mitt hjärta gick itu. Måste fixas, ännu mer bråttom alltså!!!

PS. 2 Ååååååh har världens mysigaste nyhet att berätta men jag vet inte om jag får än. Tvivlar på det hehehe. Men you guys kommer få höra så fort jag får klartecken!!

PS. 3 När jag kom hem nyss låg det ett paket på mitt skrivbord med mitt namn. Utan avsändare. Myyyyystiskt. Jättefin present, pyssla ihop egna smycken och jag blev jätteglad så tack, vem du än är :))

Kommentarer
Postat av: heeeeeeeeeeeeeej

SNYGG BILD!



Och vad är det för nåt????? :o hallå,m jag och majan kanske kommer på lördag förmiddag till youth? :D

2010-11-04 @ 22:43:46
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0