vad handlar den om?

Sitter i datasalen med Hanna och Charity, håltimme är myyysigt :)

Haha, Victoria H har fått reda på att jag har en blogg och försöker verkligen ta reda på hur hon ska hitta den. Söt tjej det där <3 Hon frågade vad jag skriver om.

Vad skriver jag om egentligen?
Jag berättar aldrig vad jag heter eller vem jag är så jag är väl halvt anonym i guess (fast bilder på mig lägger jag ju ut ändå), jag skriver mycket mindre om dans än jag egentligen vill göra, mode och stil som jag älskar (!) hinner jag aldrig sätta mig djupare in i, det kommer lite djupare tankar men det händer ändå ganska sällan, fota hinner jag heller aldrig göra vilket och också tycker är underbart.. Det är väl mest bara min vardag? Och lite mys-inlägg med fina bilder och underbara citat.
Men ändå, fy vad tråkigt det låter när jag säger det så. Är det tråkigt att läsa? Eller är det mysigt? Jag försöker ändå få en liten myskänsla på allt jag gör för det är sån jag är. I think liksom.

Nu går vi till cafeterian och pluggar istället! Här fastnar vi bara på FB haha. Fast utan cappuccino den här gången .. (gråter blod) Hahah nej då, sockerförbud är bra! Testa själva pussgurkor.


som sagt, bilder lägger jag upp ändå hehe

Puss babys, ni är awesome <3

Kommentarer
Postat av: staaaaaaaalker

Det är inte ett dugg tråkigt, det är tokmysigt, keep going!!!!!! :):)

2010-11-18 @ 12:48:58
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0