Let my lifesong sing

Sjukt! När bror körde mig till dansen åkte vi förbi tre bussar som stod i diket. Hej snökaos!
Har hunnit vara hemma och duscha och liknande, ska snart sova och plugga btt.



Oh något som alla kanske inte vet är att jag älskar verkligen allt som har med scrapbooking, pyssel och annat sånt mys att göra <3 Hittade en ny jättesöt hobbyaffär i stan förut och seriöst, tror nästan aldrig att jag kommit tomhänt ut ur en sån affär. En 10-minuters väntan på bussen ledde till att jag kom ut med en, om än väldigt liten den här gången, kasse med söta scrapbookpapper.
Har fått en kärlek till noter på senaste tiden, så fint! Små änglar eller keruber (läste någonstans att en kerub egentligen heter putto? haha vadfalls typ) har jag alltid tyckt om så det var ju bara tvunget :) Har ju en samling med keruber! Kanske ny kategori? We´ll see!

Har en liten sovmorgon imorgon förresten, tackar och bockar för den är galet välbehövlig just nu.

Nu lägger jag mig och pluggar, eller läser. Får se vad jag känner för liksom ;)
God natt, många kramar <3


Kommentarer
Postat av: shu

hahahahahhhha "vadfalls typ"

2010-11-10 @ 11:33:10
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0