party! unz unz unz



Ooooh vad jag vill sova!
Men icke. Klockan är väl bara halv åtta (haha!) och jag måste plugghaa.

Hallå guys! Kommer ni ihåg förresten min killer-vecka när jag inte skulle gå in på FB? Kommer ni ihåg hur freaking mycket jag dog!?!?
Well, nu är det dags igen! Jag och Liesel (eller Lisa, Elisabeth, Rooomphaa... Välj själv hehehe) kom på det idag och så kör vi en liten vadslagning av det när vi ändå är igång liksom. No mercy på den!

Ååh hade en så sjukt bra dag! Även fast det var en sån där trött/skabbtjej/hejkomochhjälpmig - dag så hände så mycket awesome grejer. Lovely <3

Nej men hallå. Nu ska jag fortsätta skriva om Island.
Lite Eeerik Hassle unz unz unz på den. Ja ni fattar. Punkt.

Ha en sjukt bra måndag guyzz, hörs <3

(Kommer väl bomba med inlägg hela veckan nu när mitt liv är lite borta hehehe. Bara en liten förvarning!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0