pure awesomeness!


Fotade lite presenter för ett tag sen jag fick på min b-day! Yes det är ganska många som inte är med heh, sorry guys. Men jag gillar er ändå liksom :)

Ett utplock:
Rosor, blockljus, New Moon, pengar, smink, lösögonfransar, belgisk choklad, ljushållare, ljuslyktor, Yankee-candles (okej okej jag älzkar ljus <3), skrivblock, "presentkort" på middag på Tzatziki, kjol, smycken, telefonen phone-kiss (!), Elle, pysselsats med smycken och mer. Nej men ni ser resten själva liksom. Eller det kanske är det ni inte gör höhö. 
JUST DET! En rosa osthyvel också! Den var en av sakerna som glömdes att fotas men jaja, it´s in my heart <3 Och shoppingdagen i Sthlm får inte glömmas. Eller mina sjukt awesome vänner som fixade en surprisefest <3

Ååh katten hoppade upp på sängen och började petade på fjäderörhänget som låg på kjolen. Sträng matte flyttade på det. Sen började han peta på ringen. Bort med den då. Sen la han sig och sov på kjolen.

Lite "Jaha. Vad tänker du göra nu då?" över det hela.
Kaxig katt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0