vanlig random dag i mitt liv, sådär.

Hade en sjukt awesome dag igår. Det hände maaassa otippade saker och det förgyllde bara hela grejen!



Jag, som inte kan sjunga, hoppade in i kören på kvällsmötet. Typ finalen för hela YOUTH. Så sjukt himla kul!

Skulle åka till LO för att träffa Marianne och Anneli (som hade två påsar med presenter till mig!! TACK <3) och insåg:
1. Jag hade försovit mig. Crap.
2. Jag skulle duscha.
3. Jag skulle få ta bussen.
4. Det var "söndag" så bussarna gick jättekonstigt.
5. Jag skulle komma över en timme för sent.
Vad gör man då? Well, jag somnade! It´s true, somnade och vaknade någon timme senare, påklädd och sminkad och duschad och hela grejen. Hm.

 Satt och pratade med några jätterandom människor och vi började sjunga på låtar från gamla barnprogram. Himla mys.

 När jag skulle dra mig hemåt mitt i natten kom det, okej överdriver verkligen inte, minst 10 pers (!) som jag inte träffat på hela veckan eller bara sagt ett snabbt hej till. Precis i kaoset när man ska tränga sig genom massan för att hämta kläderna och bilen står och väntar.
Minipanik hej hehe. 

Jag gjorde en sak jag verkligen inte ville eller vågade, skakade som as innan och under tiden. But I did it! 

 Blev tagen för två år yngre av några killar vi pratade med i slutet av kvällen. Hmpf liksom. 

 Okej Emmanuel får också vara med på random-listan för hela grejen är så otippad.
På musiktävlingen blev ett bands keybordist (HAHA kan man säga så?) sjuk så för några dagar sen frågade de honom om han kunde hoppa in och skickade några låtar. Han hade aldrig spelat med bandet förr, bara testat deras låtar själv. Så får han reda på att han ska ha ett pianosolo också. Okej liksom. Sure på den.
När de skulle träffas innan tävlingen för att repa första gången tillsammans blir de försenade så det hinns inte med.
Alltså, summa summarum, han hoppade in i ett random band som han aldrig spelat med, på en stor tävlig och kör ett pianosolo.
Och vad händer sen då?
De vinner hela skiten!

Oj det blev ett jättelångt inlägg. Ändå fick jag inte med allt. Men det är lugnt. Min blogg liksom.
Och jag älskar random saker <3


Kommentarer
Postat av: Mugon4

good job please keep on the good work

2011-08-10 @ 11:09:40
URL: http://mugon4.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0