jul @ my place <3




















Alla bilder av mig och hos mig.

Utgångspunkt: nedsläckt rum. 
Blanda nu vackert julpynt, rör ner lite myslampor samt en nypa blockljus och garnera med julmusik. Du kan inte misslyckas <3

Ooh hade en jättemysig kväll i den vackra gamla schtaden Uppsala. Har de mysigaste vännerna evah. Och mest spårade.
Mhm, I´m telling you.
Satt och åt jättegod mat på Rififi i några år, sen drog de andra vidare hem till Josefin (eller Jocke?) men jag behöver verkligen bli frisk så jag drog hem till mitt julrum och kom hem kallare än en isglass för en timme sen. Alltså verkligen verkligen så be en bön för mig va? :)

Nu är det faktiskt lite plugg som gäller, men det är så skrattretande lite så jag vet inte om det får kallas plugg. Har fem saker och uppgifter den här veckan. Fem! Det är ju ingenting. Brukar ha fem på en dag, inräknat stora prov! Men inte ett enda prov den här veckan.

Man blir ju lycklig i hjärtat <3

Nuu vill jag ha en lussebulle. Och varm choklad. Och det ryktas om att pappa har köpt några kilo apelsiner.
Ni vet alltså var jag finns. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0