kickassmegaAWESOME!

Okej, egentligen har jag haft en helt underbar dag men lite
"hej-jag-slutar-halv-sex-och-alla-andra-typ-ett" ilska fick pysa ut. Ursäkt till alla som känner sig sårade eller illa till mods, puss <3

Joo, dagen har ju varit så gripande bra!
Dagens två snabba awesome:



Jag och Lisa gick lungt och snällt genom korridoren, men våra ögon möts av tiotals fasansfulla affischer uppsatta över skolan; på skåpen, anslagstavlor, lärarrummen, dörrar, rektorns gripande kontor (!) :
 


Vadfalls!? Detta kunde inte få pågå, vad är det för mans-dominans!? (Jakob, Markus och William, himla geeks liksom) Detta väckte ett djupt missmod i vårt inre så vi gjorde ett motdrag.

KVINNOR KAN:



HAH! Gissa vilka som inte var glada när de kom ut från lektionerna och såg alla sina affischer övertäckta med dessa?
In their freaking face, WE RULE THE SCHOOL HONEY!



På Organisation och Ledarskaps-lektionen, sista lektionen (för alla utom mig, grr på den) satt alla sådär sega och allmänt mongo man bara är klockan två en fredagseftermiddag. Du vet precis vad jag menar.

David kilar diskret ut, ingen tänker mer på det, men in kommer han fem minuter senare med en hel bricka full med lussebullar! Så himla snällt! Jag smsar Hanna toksnabbt och gråter blod över vår sockerfasta men fick tillåtelse att göra ett himelsk undantag. Julens första lussebulle - check! Tack David honey, du är lite awesome!


Marianne, det är ju din man, remembah!? (David havneraas - havre fraas, HAHA JAA NI FATTAR!)

Det är ren awesomeness! Så sjukt underbart <3 Tack alla människor som om och om igen förgyller mina dagar, stor blöt puss på den!
När jag åkte hem vid halv sex bestämde jag mig för att stanna hemma ikväll! Så nu ska jag äta apelsiner som räcker till ett helt land, kolla på någon sjukt mysig film och baara ha mys. Ska bli skönare än skönast.

Ha en un der bar fredagskväll.
Stay fresh, stay awesome!

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

HAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHA UNDERBARA AFFISCHER!!!!!!!

2010-11-26 @ 23:15:24
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0