kaos. kaos i tell you. kaos

Galna dagar. Trött tjej. Åh som jag gillar det här <3

Gårdagen var helt awesome. Började med att vi drog till Stockholm som jag sa igår och där var det massa mys.

Okej nu ljuger jag. Ví stressade runt som tre apor. Vi kom iväg senare än vi tänkt och det var någon himla omläggning i trafiken så allt var kaos när vi väl kom fram. Men! Inte förstörde det något. Älskar älskar kaos av någon anledning haha.

Fick med mig massa fina saker, tack mami <3, och började resan hem då Lollo helt tvunget av någon anledning skulle övningsköra. I stockholm centrum. I rusningstrafik. Utan att veta vägen. Vi hade asbråttom hem. Okej, det får bli ett eget inlägg någon gång, här snackar vi kaos!

Kom hem och hittade en Elisabeth som väntade snällt på mig (hahah älskar att hon kom hit före oss, tack babe för allt <3) och vi började fixa allt. Allt blev sent men det blev jättemys senare när alla kom, så himla tacksam för er guys!

Det kom hit massa söta människor iaf och vi blev tjocka på american pancaces och senare överdrivet mycket choklad. Lovely <3 Kollade på Dear John, öppnade presenter, babblade lite för mycket, hade på awesome mysmusik och senare när alla dragit kollade jag och Elin på Mouline Rouge. Vi däckade halv fem. Trötta tjejer.

Nej nu orkar jag inte skriva mer. Sov 5 timmar i natt, sliten tjej. Vi hörs när jag är vid liv igen.
Puss honey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0