Frihet är själens syre - Moshe Dayan


bilder: deviantart.com


Jag vill läsa böcker som ligger på hög och väntar på att öppnas. Jag vill ta mig tiden till att pyssla med massa bilder. Jag vill göra en roadtrip, bara för sakens skull med fina vänner. Jag vill finnas för andra människor. Jag vill måla om min garderob och göra om mitt rum. Jag vill göra bröllopskort och förberedelser.

Jag vill lära mig fota bättre och dokumentera mitt liv.
 Jag vill baka och ha mys med mina vänner. Jag vill lära mig måla på nytt och avbilda mina tankar. Jag vill gå på bio eller ta en fika och göra spontana saker. Jag vill hjälpa andra, berika någons liv. Jag vill gå ut i skogen med en vän på promenad. Jag vill träffa mina nära och kära som inte alltid kommer finnar kvar.

Jag vill dra ut mitt i natten med vännerna och komma tillbaka tidigt på morgonen, utan att någon märkt att man är borta.
Jag vill skriva personliga brev och få fina brev tillbaka. Jag vill ta en sista-minuten långt långt bort och göra allt och ingenting. Jag vill släppa ut all energi som finns inom mig och bara ge allt jag har.

Jag vill leva.




Jag vill ha tid, frihet, luft att andas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0