friday

Stressiga dagar, men like på det ändå! Bara för att veckan har varit så mys <3

Jag och Lisa drog till stan igår, det var girlsnight över hela Uppsala så vi sprang lyckligt omkring överallt tills mina fötter verkligen inte pallade mer.
Ooh köpte en scrapbook! Och massa papper, dekorationer och liknande. Lycklig tjej <3

Gick till myrra där det var så galet mys, de hade ställt fram fika och hela butiken var julpyntad. Jag gillarrrrr!
Köpte Yankee-candle med jasmindoft den här gången tror jag (<3) och ljuslyktor och ännu mer scrapbook saker. Så awesome.


bild: lookbook.nu

Skulle jättejättegärna vilja hitta den perfekta halsduken någon dag förresten. Hittade en skitmysig på melba.se men den var inte stickad... En stor, fin, mysig stickad halsduk alltså upp på listan! 

Haha har håltimme och borde verkligen ha pluggat nu, men efter att ha klarat att hålla ett tal på tyska och två prov sjukt bra (hade inte pluggat nästan någonting på något av dem) så tycker jag att jag är värd lite allmän wasted time! Det är ju fredag, am I riiight?

Snart slutar Lisa, då ska vi öva vår scen till scenisk gestaltning!
Puss honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0