snowflakes in the sky

I morse när jag vaknade kände jag mig inte hur bra som helst så jag stannade hemma! Aaasskönt. Vaknade när jag egentligen skulle slutat hahah! (antingen säger det hur vansinnigt länge jag kan sova eller hur sjukt tidigt jag skulle sluta. Hmm...)

Har pluggat och sen pratat med en lost syster i telefon hihi! Hon fick asbråttom till bilskolan innan, men nu när hon kom fram insåg hon att hon hade tänkt fel på tiden så hon var en timme för tidig. Sweet systrami <3

Ooh just det! Började läsa HP 7 igår! Mahaha snart är det fiiilm. Like like.



Nu ska jag fortsätta titta på snön som faller utanför och lyssna på John Mayer. Sjukt mys dag, love!

Hörs sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0