it´s life babe

Hej livet.

Vet inte vad jag ska skriva om riktigt. Så mycket händer men ändå så lite.
Är på LO för det mesta om dagarna då så sjukt underbara människor man inte sett på så länge är där och bara är allmänt awesome. Och att det är så mys att bara dra runt och hänga med knäppt folk. Like.

Vet inte vad som händer. Om det är bra eller dåligt. Ibland händer ingenting. Då känns det bra. Ibland händer det något och då känns det så sjukt dåligt, samtidigt som så himla bra. Idiotiskt. Vet inte vad jag vill. Om jag vill något. Om jag borde vilja något.
Åh blir galen på det.

Imorgon är det lördag. Kommer bli en så himla bra dag! Längtar. Dock kommer det bli för lite sömn om jag inte drar nu heh.

Puss honey <3


Kommentarer
Postat av: Nicklasfatima

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-09-29 @ 12:43:33
URL: http://nicklasfatima.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0