du är allt mitt hjärtas längtan


photo by me

Välkommen till Uppsala boys and girls!

Älskar spontana saker. Puss på spontant. Det blev en del teater, promenad, flera fototimmar med random people, frusna tår och fingrar och pannkakor igår kväll. Låter helt underbart i mina öron <3

Uppsala at night är förresten helt gripande vackert! Att en gammal stad kan värma mitt hjärta i vinterkylan så mycket <3

Underbara lördagsmornar är det bästa som finnssss. Långa djupa samtal med mysiga människor, läsa läsa läsa i sängen och äta världens långsammaste frukost.

Snart väntar ännu en gång Uppsala centrum, inte mig emot <3 Kameran åker med fo´ sho´, och nästa på listan är då Harry Potter.

Perfekt dag? Only time will show <3

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

VAD har du för kamera kvinna? SJUKT fina bilder (räknar med den i inlägget ovan också)

2010-11-20 @ 18:55:46
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0