dreggeel

Har varit hemma idag. Punk punkt punkt. Inte kul.

Hade så gaalet ont i huvudet så ett tag kunde jag inte äta, läsa, sitta, ligga, ha ögonen öppna eller ens blunda. What the heck!? Borde plugga men huvudet värker fortfarande.

Ooh snart kommer syster hem från stan med en present till mig. Eller okej, present var väl att ta i men något hon köper för att jag inte kan åka till stan själv hehe.

Tror jag måste stanna hemma från dansen också. Baaajs, vill verkligen inte det men jag orkar inte. Bli frisk kvinna!

Nu ska jag försöka skriva en book-report på HP, det borde vara ganska lagom att börja med.
Ha en bra dag, snorig blöt puss på den! (äcklig tant)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0