dmsakjdlkjre

Jag skulle kunna snyta mig för evigt. Hur mycket snor har man förresten? (hej äcklig tjej..) Ååh jag borde verkligen stanna hemma imorgon men det går inte, missar för mycket! Så jag måste alltså gå en dag till i korridorerna och nysa och snyta mig och hosta på allt som rör sig.
Grr på den, bli frisk!

Kom hem nyss från julmyset förresten. Myys. Vi var massa spårade människor som hade det trevligt; åt säkert 5 mandariner (promise, Emma var värre), bestämde maskeradtema och hade pepparkakshustävling! Yaay, vårt kärlekshus vann, tillsammans med den spooky kyrkogården som hade hängt en tomte. Hmm..?

Nu ska jag sova sova sova. Snälla bli frisk. Kan inte åka till skolan så här, och absolut inte till dansen. Hemska tanke liksom.

God natt katt <3

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

DU GÖR RÄTT I ATT KÖPA DOM VARMA!!!!!! Men tål dom regn? :o tänk bara vad mysigt det kommer vara att stoppa ner fötterna i dom på morgonen och bli helt varm :) :):):) it's so worth it! Plus att du har andra skor när du bara ska på typ stan eller nåt, när du inte behöver vara tokvarm :D



KRYA PÅ DIG FÖR BÖVELEN :o :o:o:o

2010-11-30 @ 00:14:05
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: annnelis.blogg.se

Sv: hahahahahhahahahaha nej I see your point, "MIN SYSTER KÖPER ÅT MIG!!!!!!!!!!!" låter inte lika coolt.....

2010-11-30 @ 17:16:44
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0