allt är möjligt!

Jag känner mig lite små-geeky at the moment. Vet inte hur det ska tas men det känns lite mysigt <3

Förutom mitt och Annelis HP-sammanbrott tidigare så sitter jag nu och mailar med min mattelärare. Håkan "Hakan" Luks svara snällt på mina djupaste (och ganska kaotiska) mattefrågor om hur derivatans definition kan förklara varför derivatan till en konstants funktion är noll och liknande kul saker. Matteprov imorgon bitti 8.00 - inget kan stoppa mig nu!

Om Håkan och hans matte-akut är med mig, vem kan då vara emot mig?


Post-it lappar - <3!

Det övermysiga godiset var en av Saras födelsedagspresenter som fortfarande ligger orört - och kommer få göra det ett tag till! Förlänger sockerförbuder en vecka till mahahaha!
No sugar fram till advent - no mercy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0