allmänt inte-awesome

Åh nu vill jag bara slå något.

Dels för att jag har lust, dels för att jag är astrött och har asont i huvudet och dels för att jag är hungrig och det finns ingen mat färdig (heck no att jag ställer mig och lagar mat nu!) så jag försöker överleva på någon äcklig macka.
Och och OCH för att alla är dumma i huvudet, sjunger/skriker fast jag har sagt åt hela världen att låta mig vara (don´t mess with me now, för ditt eget himla bästa) och är bara allmänt grrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Återkommer när jag ätit, sovit och absolut inte pluggat. No no, no more.

Update: Min apelsin är jättesur.

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

HHAHAHAHAH underbar update, hoppas att detta förslog får dig på bättre humör, om inte så ignorera detta inlägg så frågar jag en annan gång ;)



VAD SÄGS om att the nolssins och the fendulls (höhö) åker pulka tillsammans snart, dricker varm choklad (jag dricker vatten) och så tittar vi på disneyfilmer??????



(BTW, Majan sa precis "Är det ett skämt?! med amerikansk dialekt, inte med flit)

2010-11-26 @ 19:34:26
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0