17!!!!!1!!!11!!!!!!

Jag förstå verkligen inte hur jag kan ha fått så fina och genomunderbara vänner.

Festen igår var en överraskningsfest till mig.

Sa jag att mina vänner är underbara?

Hahahha så sitter jag, Emmanuel och Emanuel i bilen ut till Elin i en evighet och röjer till The Killers och de små asen visar inte en enda gång min om någonting! Bra pokerface där guys!

Så vaknar jag imorse, alldeles för tidigt med tanke på när vi körde hem igår heh, av en så söt familj så det finns inte. När jag lyckats använda all min energi till att öppna paketen somnade jag om och vaknade nyss, stressad tjej igen haha.

Så kommer man ut och ser ett dukat bord med Brämhults apelsinjuice och färska frallor.
Okej, jag kan nästan överväga att tänka om angåeende min hatkärlek till födelsedagar nu...

Snart åker jag och min sjukt hesa hals efter gårdagen till Stockholm med mam och systrami <3



När vi kommer hem så blir det kaos! Like it <3
Skriver mer då om jag hinner, ha en underbar dag.

Just det, nu är jag 17. Mahahaha in your face, no more mobbing!
Happy b-day till mig :))

Kör ett tidsinställt inlägg senare idag så ni inte blir alldeles ensamma då hehe. PUSS

Kommentarer
Postat av: anneli

åhhhhhh, cute friends!!!!! :) GRATTIS IGEN HÖHÖÖH (stalker)

2010-11-01 @ 18:19:44
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: anneli

(good thing med the killers btw!!!!!!!!)

2010-11-01 @ 18:19:56
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0