wohaa

Alltså vad är det med mig och facebook!?

Hittade nyss två grupper som Markus och Isak har gjort om mig, "Alla vi som flyttar fram när *** ska slå på brännboll" och "Alla vi som flyttar fram när *** kastar spjut"

Man ba - whaat! på sista, vad är det för något haha!

Fick nyss tillbaka mitt nationella B! So scary dude .. Alltså, har jag någon gång sagt hur mycket jag inte gillar VG+!? Grrr. Fick möjligheten att dra på sommarskolan och skriva om provet, i fyra timmar igen! Det värsta är väl att jag är så hiiimla kluven! Ska man, ska man inte ..?

Well well, ska på lektion nu och sen slutar jag två :D Happyfaace. Åh jag och Matilda låg ute och solade på lunchen. Hon hade någon himla grillolja som vi kletade in oss med. Och - hör och häpna - den funkade! Blev värsta brun!

Nej  men du, måste dra nu. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0