what!!!

Hur blev klockan freaking elva!? Jag ska upp typ nu ju! Not cool.
Alltså, den här dagen har varit så kickass skön så det finns inte. Det är en sådan dag som jag bara njuter sönder av livet <3

Imorgon blir också en tokskön dag. Börjar åtta, matteprov nationella A, håltimme, lunch, håltimme, svenska (tall!! dock väldigt oskrivet ännu hehe..), håltimme, sluta. Slutar alltså två :D

Sedan ska jag dra till dansstudion och hämta ut kläder för söndag. Därefter heeem och fixa mig, sedan har Christiana fest. Well well, mer om det typ imorgon (på alla mina feta håltimmard då jag inte skriver talet). Just det, på lördag drar jag till sthlm en sväng! Men ja, mer om det också imorgon ;)

Bless <3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Sv: HEJ LINNÉA!!!!! :D :DKÖP DEN! Tror du skulle passa skitbra i den :D :D



Ps. Hehehhehehehe... Var tvungen att gå med i kasta-spjut-gruppen...........Ds.

2010-05-20 @ 23:18:08
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0