trevlig onsdag

Hej pensionärsrubrik!

Dagen har varit mys mys mys. Solat, slappat, bakat, pluggat och allmänt mys och häng! Kom hem från Emilia för en liten stund sedan efter några timmars häng på hennes balkong. Hur himla sommarmys? SÅ himla sommarmys! :D

Hehe, Elin läste krokodil nyss när jag skrev att jag skulle hitta min kondition ;) (it´s funny ´cause jag vet att du läser det här <3).
Sa att jag tänker cykla imorgon till skolan - hej hurtbulle! (yeah, jag skrev just hurtbulle. min blogg, mina regler mahaha) Måste rota fram min kondition till på söndag och måndag. Vad som händer då får du veta senare, nu måste jag sova ifall jag ska orka upp och cykla hehe.

Kände mig sjukt duktig som lyckades logga ut från facebook så jag skyndar mig att stänga av datorn.

Sov gott. Klem (eh ja, kram på norska) <3


Kommentarer
Postat av: Hej Linnéa

HAHHAHAHA you know we love the rubrik ;)

2010-05-20 @ 00:21:11
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0