theater

Oh härliga dag.

Slutade efter världens soligaste dag (som slutade med fotboll - treorna mot rubb, awesome! Skolan bjöd på glass och alla blev happy happy) och cyklade hem. Seriously, är jag inte brun nu vet jag inte vad jag gör!

Väl hemma dog jag av värme, det var liiiite varmt att cykla 6-7 km i typ 25 grader och sol. Så jag duschade, satte på mig typ ingenting och drog sen ut och åt lunch/middag. Väl ute somnade jag på soffan haha! Och det är ganska coolt, det är typ en ashård träskiva.

Vaknade av att mor petade på mig lite 17.10. Skitstress följde då jag skulle befinna mig på stan och möta upp massa människor 17.30, men jag hann! Skulle gå på teater - En midsommarnatts dröm. Den var heeelt otippad, hade ingen aning om vad den skulle handla om. Var så sjukt pervoladdad men ändå fnissade man sönder hela tiden haha!

Well well, flum följde med Justina och Sofie under och efter, då Jolina och Elisabeth hakade på. Kom hem nyss och nu ska jag skriva det  där talet. Hann ju inte göra det idag då jag somnade istället hehe.

Men ha det awesome, hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0