rolig rubrik

Grrr. Hade skrivit ett långt fyndigt inlägg och så bara försvinner allt. Why? WHYYYY!? Nej nu ska vi inte vara bitter vi inte!

Berättade att jag varit i skolan i 14 timmar, hängt på en mattelektion där jag spårade och fick klassen med mig pga bristen på umgänge med naturare, att jag gjorde sista nationella engelskaprovet idag, att vi har fixat in mattor och tyger till pjäsen och att the girl needs her beautysleep (andas ut).

Typ det.

Kul huh? Nej men bloggen får skylla sig själv när den bara raderar allt jag skrivit grr. Hah, där fick du!

Jaja dagens roliga får bli denna hillarious bild hahha!hahhahaha! Ser du mig i hörnet eller? Jag ba "booort!!" hahhha :D fina töser <3 


Nej men nu måste jag sova typ såhär mycket! Tänkte baka kanske 50-100 muffins imorgonbitti, låter bra va? Ja men du det hinner jag lugnt!

Sov gott. Oh, imorgon är det endast EN dag kvar till permiären! Läskiiiigt? Wohaaa it´s going to be awesome :D
Sleep tight, bless <3

Kommentarer
Postat av: taggad anele!!

Var bokar man biljetterna nånstans????? :o :|:D:D

2010-05-05 @ 00:44:49
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0