oh yes!

Skulle nästan kunna döda för en kladdkaka .. Eller inte vilken som helst - mammas underbara. Droool ..

Jaja här sitter jag och "pluggar". Nej men jag har varit så galet duktig idag att jag förtjänade en rast! (hehe kul att jag måste övertyga mig själv

Well well, en vanlig måndag. Eller okej, hade två tyska nationella prov och slutade en och en halv timme tidigare. Plus brännboll på gympan. Men annars en helt vanlig måndag. Usch, åkte på solsting när jag kom hem. Haha vet du vad smart tjej gör då?

1. Hon dricker ett glas vatten.

2. Hon märker att hon går lite mindre ont i huvudet, såhondrickernioglastill! 

Borde väl lägga till att jag åt en tesked salt också... Nu är det i alla fall borta och brunare har jag blivit :D

Ska äta en macka (nattmackor är så sjukt underskattade) och sedan kolla igenom matte B. Har nationella imorgon - 4 timmar. Wohooo! Yes, jag gillar i vanliga fall matte så jag tänker vara lika positiv nu!

Ha en good good night! Bless <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0