Just glow

Åh just det (heheh nej vad då dåligt minne)!

ÄLSKA känslan, när man har haft en lååång sjukt härlig dag, man har ett tjockt lager smink i ansiktet och har så vidrigt mycket hårspray i håret att man inte kan andas, att då ta en lååång dusch. Ja, även om klockan är väldigt mycket och du ska upp tidigt dagen efter, det är så värt det!

Mitt hår (långt, blont, lockigt och fort slitet) ratar alla schampoo som inte kostar sjukt mycket och kommer från en frisör (seriously..) men så råkade jag testa Just Glow och vad händer liksom. Det är awesome, till och med mitt hår totalälskar det!

Nej, ingen smygreklam men något som är så här himla bra måste man ju tell the world om!



åh mitt hår tar ett glädjeskutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0