hurry!!

Hej!

Ska försöka skriva ett assnabbt inlägg innan datorn dör. Älska btw känslan: vakna upp ensam hemma, läsa en bok, höra hur regnet smattrar mot fönstret och sen gå upp och äta en segfrukost <3

Jaja, hurry nu! Gårdagen.

Kom till Sthlm ca. 15-16, träffade massa människor, myste runt i säkert 25 grader och sol, hängde i kungsträdgården, myste mer .. well, you get it. Asnice iaf.

Därefter åkte vi med Manne till Victorias place, typ så långt ute på landet man kan komma! Alltså seriöst, hennes hus (så sjukt underbart! Älskade det <3) låg i slutet av vägen, där alla hus slutat och sen till sist i slutet av en stig som otroligt nog gick att åka med bilen på. Just det, grusväg hela vägen såklart hohoo <3

Där hade vi det awesome (awesome blev gårdagens ord) och jättemysigt. Föreutom det lilla att det fanns typ EN MILJARD mygg vart man än gick. Till och med när vi gick in hakade myggorna på så nu sitter jag här med myggbett all over. Men det var det värt, tack brudar!

Nu sitter jag här med asjobbig huvudvärk (tror det är pga lågtrycket, brukar få det då :(()  och har precis ätit. Ska snart rota fram massa knäppa kläder och sen bege mig till Linda. Där ska vi fixa och sminka oss till .. wait for it .. waait .. just a little bit more .. waait for it ..
DANSUPPVISNINGEN!

Fattar du vilken awesome dag det här är eller :D Regnmys OCH dans, kunde inte bli bättre!
Nu dör datorn vilken sekund som helst, ha en sjukt bra dag så får vi se om jag hinner skriva något ikväll.
BLESS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0