home at last!

Hemmaaaa! Har varit på sista danslektionen för den här terminen. What the heck!? Sista? När hände det egentligen? Sista disco med underbaraste Åsa .. Min underbara instruktör ska sluta! Not cool!! Har haft henne sen sjuan/åttan.  Love her! <3

Orkade så inte åka egentligen efter en lång dag men jag valde mellan det och en himla svenskauppsats som tydligen skulle varit inne idag. Hur skulle jag kunnat veta liksom!? Mummel mummel ...

Orkade inte åka till Lisa heller där massa folk har party nu. Halsen bråkar (again!!) så en film och varm choklad skulle kännas undebart! Måste bara hitta en bra film, always the same problem ..

Ha en bra första kväll på långledigheten. Vi förtjänar det ;) (säger hon som gått i skolan en dag på hela veckan..)

Sleep tight <3

Kommentarer
Postat av: - Shop til you drop

Sv: HAhha åh fusk! Jag måste också köpa den! :D

2010-05-15 @ 13:23:47
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0