hej

Hej! Innan jag somnar totalt måste ni få en hälsning också :)

Sitter med ömmande fötter och tom mage - livet är fint!

Idag var det genrep och som det (tydligen?) hör till traditionen gick det skitdåligt hehe. Folk glömde sina repliker, någon tappade båda skorna, vi glömde att gå in när vi skulle så en tjej stod helt lost ensam på scenen hahah kärlek <3! Värst av allt (!) var att under en scen skulle alla explodera ut snurrande i en blomma, då en tjej totalt smäller till mig med hela handen över halva mitt ansikte. Jag såg stjärnor och min första tanke var - "NÄSBLOD!!", vilket inte är det bästa då jag har varit på akuten två gånger pga näsblod hehe. Så illa var det inte som tur var men käken ömmade. Hahahaha seriöst, en riktig käftsmäll med kraft från hela armen. Kärlek Jeanine, tycker om dig ändå <3

Men inga sura miner för det! Bara genrepet hallå, imorgon is the real deal. Funderade innan på om jag skulle hinna åka till friidrottsdagen men nu (kl. 01.11) inser jag att jag inte kommer hinna sova ordentligt hehe.

Typ hälften i dramat är förkylda förresten! Så från och med idag tvångsmatade vår regissör oss med någon anti-förkylnings-vitlöks-kapsels grejs. Tror jag fick fem idag (glömde jag säga att maxintag per dag är två?). Inga undanflykter - nu är det allvar!

Nej men du, god natt :) Ska hinna äta något innan jag däckar. Bless <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0