hej!!

Bara för att jag vet hur tråkigt det är att läsa långa inlägg (ja, tjejen har äntligen fatatt det hehe) så delar jag upp de senaste dagarna!

Igår var det ju tisdag (kollar om jag säger rätt dag) och det innebar fysikprov, manikyr och studentbal. Två av de sakerna hände hehe.

Dagen började med att jag riktigt rejält försov mig, vaknade 10, skulle börjat 9.40. Nice job! Missade min fysiklektion och sen skulle jag inte ha fler lektioner förrän klockan 14.30 så jag åkte till syster som var hos frisören.
Tjeeena vad hon var fin! Så sjukt vacker! Tanja, gammal utbytesstudent från tyskland, var med och vi hade party i bilen.

Därefter åkte vi till salong Sagokristallen och fick helmanikyr, lyxmanikyr, hela-grejen manikyr eller vad shit det heter hehe. Asskönt med oljeinpackning och handmassage! Mina händer tackar för den fina franska manikyren också :)

Seeen gick vi till Make Up-store men där fick Tanja och jag inte vara med :( Så vi (lonley barn) gick och åt istället! Hann inte var med och se slutresultatet för jag åkte till skolan (historialektionen var flyttad till när vi fick manikyr, vad väljer man liksom) för att träffa alla serveringsmänniskor. Awesome gäng och vi hade skitkul!

Åkte ut till den feta herrgården där balen ägde rum och förberedde.

Gosh vad kul vi hade! Alla var så fina, stämningen var awesome, vi hade skitkul bakom kulisserna och allt gick skitbra! Eller ja, hehe.
När hela balen var över och vi langade disk i diskrummet så stod jag och Fredrik och passade glas till varandra (inte lekte, stop thinking. han gav de till mig och jag stoppade in dem i diskmaskinen). Där sprack kvällens första glas hehe. Tre minuter efter krossar Josef sju till. Clever boy, clever boy!

När allt var klart åkte jag hem med en Rutan tutan och det var party, först i bussen med alla och sen i bilen. Thank you för en awesome dag!

Shit, jag skulle ju inte skriva långt? What the heck, min blogg ;) Snart kommer dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0