heh .. hi ..

Kan . Inte . Sluta . Blogga.

Haha nej men seriöst. När jag kommer hem så sätter jag på datorn för att kolla morgondagens reptider, klart bloggen åker in hehe ^^

Asskönt rep idag! Började klockan två med individuell övning, really nice! Vi har börjat köra i salen vi ska ha föreställningarna i så vi måste lära oss när och var vi ska gå ut och in. Pyttesvårt när rummet har 4 dörrar och vi använder alla haha. Sen slutade vi kvart i tolv och nu hamnade jag här. Just det, fick för mig att vaxa benen nu, ett på natten. I knoow, so clever! Jaja, hej lena ben :D

Oh, sorry Markus men jag snodde dina Valborgbilder. Lite kul får jag väl visa här även fast jag sällan lägger ut bilder på mig och mina vänner. Men men, alla regler har undantag. Here you go pumpkins <3




Vi började kvällen hos den här sköna bruden. Yes, nu får ni ett ansikte till Lisa som jag babblar om, sweety <3




Hehe vad som hände sen är oklart. Vi fick i alla fall för oss att klättra upp på taket. Jag var tydligen överlycklig över detta faktum.



Nellpelly joinade takgänget



Men vi hamnade på studsmattan till slut. Haha seriöst. Hej påsar under ögonen, sa ju att jag var trött. 


Sen gick bilderna utför haha! Vänner skulle inte bli allt för glada ifall jag lade upp de andra så vi slutar här. Yeah I know, charmigt.



Senare gick vi till minibrasan där det mot kvällen blev massa fyrverkerier. Efter det drog vi vidare till Elin men där blev det inga bilder. Just det! Jag och Lisa vann ett ascoola armband som lös i mörkret - statuuuus! Okej, det var vi och småungarna som hade armbanden men vi var awesome ändå!

Kommentarer
Postat av: anneli

Åhhh, coolt band i håret, vad bra du passade i det!! :)

2010-05-02 @ 21:11:43
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: majsi

snyyyyyyyyyyggve! du ser ut som en modell :D

2010-05-04 @ 10:50:10
Postat av: Sandra

Coolt hårband.

2010-05-09 @ 17:42:19
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0