colour

Hi there :)

Länge sen, huh? Har haft fullt upp under kristi him. helgen, har inte haft tid med datorn riktigt. Men det har varit crazy bananas kul!

Torsdagen blev en vila+plugg dag. På kvällen kom Ida och vi hade askul haha. Barndomsminnen i massor!

Fredagen började med kaos :D Elina och Lovisa stormar rummet när jag ligger och sover, not cool! Men askul att se Elina igen, härliga människa <3
Sen blev det till att fira mormor som fyllde år! Åt lunch och fikade med världens godaste kladdkaka, mummaah ..

När solen tittade fram åkte jag, syster och Elina ut på en solig cykeltur för att se vart mysigaste skogsvägen slutade. Vi blev tvugna att stanna när ett stort kärr dök upp trots att stigen fortsatte på andra sidan :( Meen inte blev vi bittra för det utan filmade ett segerklipp hoho!

Sedan åkte vi med hela familjen och Elina (som tradition på mormors födelsedag) ut till härligaste blomsterängen och stekte i solen. Så himla härligt!

Därefter åkte vi till stan för att vinka av Elina och shoppaaa mahaha! Länge sen sist så vi röjde runt rejält och gjorde stan osäker! Köpte massa härliga sommarsaker:
en strandhatt (!!! har aldrig i mitt liv köpt en hatt förut), en ashärlig bikini, solglasögon, massa smink, sommarlinne och födelsedagspresenter till min underbara mormor <3 Kännder på mig att jag köpte massa mer saker men det kommer jag inte ihåg nu hehe. Träffade Lisa sen och röjde runt innan jag drog till möte och träffade härligt folk. Därefter åkte vi hem och sov som aldrig förr.

På lördagen var det ju 25 grader (som ingen kan ha missat!) så det blev massa sool hela dagen :D Åkte till stan för att möta upp Elin och hjälp vad härlig sommar det är här! Hela Uppsala knallar ner på stan och sitter vid ån! Vi köpte glass och solade i några timmar, babblade massor på gott och ont haha. Därefter åkte vi hem båda två, rörde snabbt ihop en middag och åkte tillbaka till stan sen och vidare till Storvreta. Där blev det grill hemma hos Jocke med massa underbara människor. Thank you.

Söndag idag! Har varit en totally pluggdag och söndagslunch. Färgade nyss håret på syster också - mörkare och rödare. Fiint blir det!

Sorry för långt upplägg men jaja, min blogg så jag bestämmer ;)

Ska skynda att sova nu! Skönt at inte ha smink för en gångs skull. Bless <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0