bildregn yes please

Har inte haft tid eller lust att uppdatera, kör på ett bildregn från den senaste veckan istället!


Victoria och Jeanine fyllde 18! Jag och Caroline på bild

Serverade på balen! Här är alla crazy servitörer, like the eyes!

Syster tog studenten! Utspring! Hade stor mottagning och öppet hus hemma, hur awesome? SÅ awesome!

På kvällen var det stor studentfest med cirkustema, coolt!  Syns inte men jag var leopard och hade coolaste sminket! (
man ser leopardsmink under ögonen om man tittar skitnoga hehe)


Fixade överraskningsfest för Sara som slutade vid stadsparken.
Sara hade en riktig fest där vi spelade krocket ..

...mördade Nelly..

..och Elisabeth.

Vi hade en knäpp klassfest

Och jag klippte mig i ögonlocket.

Nu får det räcka för ikväll! Har hänt mycket mer men jag måste sova hehe.

För tillfället har jag slutat ettan men går ändå på sommarskolan för att göra restuppgifter som jag missat och skit. I know, party! Men typ hela skolan är där så tomt är det i alla fall inte hehe.

Ska upp till halv nio imorgon för att göra Matte Nationella B igen. Ja jag gör det frivilligt. Det där himla VG+ ska BORT :D

Sweet dreams guys, ha det underbart! Bless.

Kommentarer
Postat av: förundrad anneli

HUUUUR klippte du dig i ögonlocket kvinna????????



Jag ska också på fest med cirkus-tema och jag ska också vara leopard :o :O hur hade du sminket?????? :D

2010-06-01 @ 12:48:25
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden

fan vilka nice bilder vad gör du idag då ? =)

2010-06-01 @ 22:25:42
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0