awesome <3

Alltså vilken himla freaking pepp kickass awesome dag har det inte varit!?

Efter skolan stannade jag och gjorde lite restuppgifter i tyska.
Därefter lonleyhäng i stan tills Lollo kom och mötte mig. Seriöst, det är inte alls kul att vara ensam på stan när man inte verkligen verkligen vill! Det rörde sig väl bara om en halvtimme men hjälp vad rastlös jag blev, not cool!
Luktade på alla parfymer på Åhléns, tittade på alla jackor på Carlings, petade på varje tröja på Monki.. You get the picture.

När min räddning kom satte vi oss på Little Italy och åt. Oh just det, träffade Linda en snabbis. Underbara flicka <3 Efter god italiensk mat köpte vi present till Christiana (som jag hade tittat på tre hundra gånger under mitt lonleyhäng) och därefter träffade vi Line och Roxana (och Manne, Mickis och mamma (!) tittade förbi i kaoset när vi skulle gå på bussen!) och åt glass.

Eller ja, de åt glass. Lovisa tog hand om påsen med presenten, där hon la ner min Twister när jag skulle fixa en grej. Sen glömde hon hela påsen i Lines cykelkorg.. Clever huh? Love you..<3

Åkte och mötte Rebecka och sedan drog vi till Barbiehuset!

Haha ja! Jag vet! Jag vet jag vet jag vet! Ja jag är seriös. Ja det kallas verkligen så. Ja det ägs av FEM KILLAR! Ja jag dog också av garv maahaha!

Där mötte vi i alla fall nu 19 åriga Christiana och en asskön kväll av sjukt sköna människor väntade. Blev nog ca 150 pers (hade ingen aaning att det skulle vara så stor fest!!) och vi hade så galet kul!
Åt jobbigt många muffins <3, dansade som bara attan, smällde myggor och babblade som aldrig förr. Askul att träffa nya människor! Kände kanske 4 (?) när jag kom, älskar alla nya möjligheter man får :D

Alltså, jag håller på att somna som bara den här. Sov knappt någonting inatt och efter en lång dag är jag tröttelitrött. Imorgon är det Stockholmo som gäller! På kvällen, tillbaka till Uppsala och ut i skogen för parteej för Jeanine och Victoria. 18 år töserna, biiig girls.

Well well. Långt inlägg idag, inga inlägg (i guess) imorgon. Kanske ett stressat god morgon hehe, får se om jag orkar.

Orkar inte läsa igenom det här nu så det får bli som det blir. Ska försöka äta något innan jag sovar.

PUSSNATT <3

Kommentarer
Postat av: Jimmymary

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2011-06-29 @ 07:55:48
URL: http://jimmymary.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0