ATRIDERSAGAN!



Hur snyggt? SÅ SNYGGT!!!! Idag var dagen då allt underbart hände!

1.  HEJ PREMIÄR!!! Maaah idag hände det! Det var dagen med stort D, dagen vi alla väntat på!
Lever i ett lyckorus igen - like that feeling!
Hur gick det nu då? Haha jo allt gick fel!

Du hörde rätt, allt gick fel ;) Jag och Caroline ramlade, folk tappade repliker och i slutet hände två av de värsta saker som någonsin kunnat hända! Säger vad det är efter alla föreställningar är klara, kan ju inte berätta slutet i förhand ;) Men annars var det så härligt! Var typ jobbigt spänd/förväntansfull/nervös/ALLA KÄNSLOR I VÄRLDEN i morse! Men när vi väl kom ut var det bara att köra fullt ut. Askul och efter allt fick vi alla rosor :) <3

2.  Elisabeth (annars kallad Lisa hehe) och Markus är ett paaaaar :D <3 Åh ni underbara sötungar! Kärlek. Tack vare er blev jag helt lugn och glad imorse istället för nervös, thanks babes <3

3.  Efter föreställningen hade vi genomgång och Janya satt med tårar i ögonen! Hon var så glad över hur bra vi hade lyckats trots de små missöden (höhö) som hänt! Hur underbar är inte den känsla, någon är stolt över dig! Och det bästa hehe, jag och Lollo bakade muffins imorse och bjöd på alla i ensembeln och ljudkillarna, myyyys!

4.  Alltså jag är så glad! En underbar vän som alltid lyckas pigga upp mig (okej, alla mina vänner piggar upp mig <3) berättade något underbart! Jag är så glad för din skull :')

5.  Hide and seek började spelas på spotify! Haha okej, det fyllde bara på glädjen. Men jag kan bara se mig omkring och se hur lyckligt lottad jag är! Det här vill jag leva på länge! <3

Nu ska jag gå och äta någonting (har inte ätit nästan någonting idag! kan inte äta när jag är nervös/förväntansfull ^^) och sen sova.
Har calltime imorgon bitti 08.00 - urk. Har TRE FÖRESTÄLLNINGAR imorgon! Beat that! Ska ha två för gymnasiet - läääskigt! Ska också fixa en surprise för Lisa och Markus mahaha! Like u guys <3

Måste hinna sova nu och tvätta bort allt smink, bless <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0