alltså omagaaadh

Yes, sjukt seriös med rubriken.

Hi sweety! Ännu en dag med ett rep avklarat. Idag körde vi med en provpublik för första gången - AWESOME! Det var lite nervigt eftersom vi inte kan ordningen på alla scener än och replikerna tappades bort lite hur som helst , men övergripande var det askul. Cool dudes! Haha alla var asnervösa att inte publiken skulle fatta eftersom vi kör en rätt rörig och väldigt gammal tragedi.

Imorgon blir det upp tidigt för att åka iväg och köpa massa rekvisita. Och på något sätt fixa luftkonditionering - shit ja! Salen vi är i är inte hur stor som helst och trots de fyra dörrarna blir det en bastu med alla lampor och säkert 20 pers som svettas omkring hela dagarna. Fresh!

Åh vill hinna ut i solen och sola imorgon innan repet också när jag och Jeanine, och andra som jag inte vet vilka det blir, flänger stan runt för att hitta allt skit som ska vara inne klockan ett. It´s going to be awesome dudes :D Nu är det ju vår på riktigt, lovely.
Åh vi gick till närmaste ica idag och köpte glass. Köpte en sån där Ben&Jerrys kakgrejs - mummaaah. Passar sig kalas i solen <3  Nej nu borde jag lägga mig för att orka upp imorgon. Har ju haft sovmorgnar de senaste dagarna såattee .. Jaja tagga inför veckan nu! :D Sleep tight, bless <3


hej vår <3

Kommentarer
Postat av: Ms Mix

skön bild!

2010-05-09 @ 10:24:47
URL: http://www.msmix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0