a-a-a-a-a-a-AWESOME

Jag hade verkligen glömt den här känslan! Känslan av att vakna och ha kliande myggbett på hela kroppen. När jag vaknade kunde jag inte fatta varför det kändes så konstigt. Sen fattade jag att det kliade, och sen att det var pga myggbett. Konstigt där!

Heh, god morgon förresten <3.

Vaknade precis och har legat och läst ett tag. Ska snart äta frukost och duscha, sen bär det av till Stockholm!
Därefter ska jag direkt till Victorias och Jeanines 18 års fest, så det blir nog ingen vidare uppdatering idag.

Jaja, ska göra mig i ordning. Ha en AWESOME dag! Kärlek <3

Kommentarer
Postat av: - My Life by Paula Lundholm

Sv: Hahaha ja men tyckte det blev finast med matchande sitället för bara svart underdel :) Hahah åh jag ska kasta färg på alla fjortisar som har samma! :p

2010-05-22 @ 13:38:42
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0