00.37

Imorgon har jag en liten sovmorgon. Såhär skönt. Sen världens största fysikprov. Mindre skönt.

GISSA VEM SOM HAR PLUGGAT MASSOOOR!? inte jag.

Dagen har varit hur freaking underbar som helst. Förutom småsaker men what the heck.

Sprang vårruset idag! Ja, det är mot alla odds att jag fortfarande lever. Okej, SÅ dålig kondition har jag inte men jag hade en jobbig hals och det var inte funny!

Det slutade då med att jag och Marie powerwalkade/joggade de fem kilometerna och det var asskönt!
Vi krigade mot galna barnvagnar som jagade oss och tydligen hade bestämt sig för att vinna över oss. Men icke gav vi upp. Så fort vi såg den springande mordiska mammans blick komma med barnvagnen framför sig kutade vi järnet i hundra meter. Sen powerwalkade vi. Sen kom hon igen och då spurtade vi. Så höll vi på till mål där Linda, Linnea, Rebecka, Jonatan, Danne och Robin hejade fram oss.

Babblade obviously med Peter Siepen i mikrofonen inför hela Uppsala och visade honom mina vidriga stora vattenblåser (seriöst, hur skulle jag kunna veta vem Peter Siepen var!? Okej vet fortfarande inte!). Efteråt såg jag massa människor titta konstigt på mig och sen ta kort med honom. Fattade nada tills Marie skrek "PETER!". Obviously var han känd eller något, som om jag visste liksom. Well well, awesome dag :D

Imorgon är dagen ännu mer awesome! Efter första lektionen och fysikprovet, drar jag till stan och möter syster. Ska följa med henne på smink, frisör och sen ska vi båda få manikyr :D Hon har studentbal imorgon och något kul måste jag ju få ;) Därefter drar jag tillbaka till skolan, har en historialektion och sen drar jag ut till en stor herrgård med massa andra små ettor och tvåor. Vi ska servera på balen på kvällen och hjälpa till att förbereda. Hur kul!?!? :D

Måste måste måste komma ihåg att packa allt imorgon! Får skriva det i pannan, får inte glömma! Nu har jag skrivit det här, kan inte glömma!

Jaja god natt. Bless <3

Kommentarer
Postat av: aneleeeeeeeee

ÅÅÅH, kan inte du lägga upp bild på hur hon ser ut på balen?? :D eller på fb? :D



HAHAHHA love peter siepen vs. vattenblåsorna btw :'D Jag vet vem han är... men itne varför han är känd... Hmm, seriöst.. Varför är han känd egentligen...?

2010-05-25 @ 12:45:40
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0