zombie land on visit

Scharrrkl. Typ så känner jag mig nu. Satt uppe till halv tolv igår och försökte hitta ett formulär som skulle vara ifyllt igår kväll, men det fanns inte! Letade sida upp och sida ner, men icke. Sen fick jag 5-6 timmars sömn, inte det bästa om man ska vara igång en hel dag.

Hörde att Jenny kommer imorgon! :D Darlingen bor ju i göteborg för tillfället men i påsk är hon min <3! Missed you honey. Well well. Har håltimme nu, sen dubbelsvenska. SEN LOV :D :D dock ett prov imorgon och ett stycke karaktärsanalys att skriva..

Äsch, kommer inte på nåt alls att skriva om! Not funny. Efter skoldagens slut så blir det kul i alla fall :D Dance babe!

Nu ska jag faktiskt plugga (!) till veckans tredje tyskaprov som äger rum imorgon.

Ta hand om dig :))

Kommentarer
Postat av: argeli (höhö)

Linnea..... Nu kommer jag ha Pernilla Wahlgrens röst i huvudet hela kvällen när hon säger "ta hand om dig" i Garnier-reklamen. Inte okej någonstans.

Tanken var god liksom men ack så feldet blev för mig.....



(MORRRRR.....)

2010-03-31 @ 23:45:08
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: dARGling (höhö)

HAHAHAA! tänkte verkligen inte på det, får tänka efter nästa gång ;)

2010-04-01 @ 22:18:28
URL: http://dancedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0