weirdo

Hahahha Lollo har gått heelt crazy bananas! Hon står och duschar i badrummet, inget konstigt alls tänker du. Nej, det enda lilla udda är det stora asgarvet man hört konstant i fem minuter nu. Hahahhaha hon står och TOKGARVAR högt som bara den för sig själv. Love ya sistah <3 nu började hon sjunga, lite vettigare ...

Jag gick faktiskt igenom en hel del av fysiken inan familjen kom :D skönt, men det är fortfarande lite panik-feelings över det. Äsch, får ta det som det kommer egentligen

Hm jag vet inte vad jag ska babbla om mer. Har varit en sån dag, not cool. Jaja det kommer tillbaka :)
Tycker det är sjuukt kul att blogga som jag gör i alla fall :D Skriva små inlägg varje dag, minnas dagarna som jag vill minnas dem och kunna se tillbaka på allt med ett stort fett leende :D Love it!

Ha en good good night, tonight´s gonna be a good good niiight .. Hoho spår. Äsch, nu går jag. Vi hörs troll :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0