vrrooooom

Hoome :D Ooh idag fick pappa sin nya bil! Bror pajade pappas gamla bil (höhö ooups) så illa att den inte gick att laga. Okej, till hans försvar kan jag väl säga att det faktiskt var den andres fel men jaja!
Så pappa köpte en Opel nånting nånting 2010 :D det blev en mörkare färg än han trodde men den är schnyyyygg 8) Så han hämtade mig efter jobbet (som jag faktiskt sa upp mig ifrån :O) och coola som vi är glassade omkring i slasket.

Hahah måste btw berätta om vad som hände imorse! Mamma skakade mig lätt (in my opinion: jag vaknade av en jordbävning D:) och frågade varför jag inte var uppe en timme efter jag skulle vaknat. Jag ba "huuuh?" och tittar förvirrat upp och fattar inte varför mobilen inte ringt. Men så märker jag att mobilen inte ligger bredvid sängen där den ska utan halvt i handen och halvt inklämd under armen. Sen ser jag att jag kastat ner kudden och halva överkastet. hahaha måste varit pissed! Men still, jag hann i tid :D(utan att blogga igen, really missed that :(()

Ikväll är en no-lifer kväll igen, matteprov imorgon och fysikprov snart! Men jag och Lollo kom överrens om att vi ska se Mary Poppins ikväll :D hennes förslag och det var såå länge sen jag såg den <3

Nu skriker min mage, bye lover!

(:O Elin (en annan elin en den jag snackade om förut heheh) kom på mig med att blogga i skolan idag! 
elin - :O:O nytt inlägg!?
jag- heheh neej..?
elin - har du en blogg!?
jag - heheh neej..?
hahah sucker jag är! fast sen smet jag därirån, snabbt som blixten *lääsp*. tror inte hon anade något hehehe..)

åh, Emanuel fick en av mina cupcakes igår! han sa att alla konditorier kommer börja gråta, dom kommer aldrig upp i min klass! Tror jag ska baka något heheh ;)) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och Majan (talar för henne också, just in case) väntar ivrigt på en inbjudan om Cupcakes och film-kväll. Eller bajs, majan får ju inte äta det. Men snart så! :D

2010-03-11 @ 18:12:50
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad jag stalkar din blogg förresten hehe....

2010-03-11 @ 18:13:15
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: daarling

oh absolut :D jag bakar en special till henne, av morötter och osaltade nötter :DD

2010-03-11 @ 18:52:18
URL: http://dancedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0