time!

Hej :)

Har varit hemma i någon timme nu, har i princip bara hunnit äta och kasta ut mina sängkläder till mamma som ska tvätta hehe.

Hann med en del på väg hem från skolan! Körde inom Apoteket för att köpa Strepsils (halsen fortsätter bråka, fattar inte varför!), Försvarets hudsalva och annat. Sen gick vi en snabb tur inne på Lindex där jag köpte ett nitskärp och vanliga leggings till dansen :D Har kollat på massa nitskärp rätt länge men inte hittat något jag gillar. Men nu - catching!
Hemma ringde jag Patrik, gympaläraren och sa att jag inte kommer vara med på innebandydagen skolan har imorgon :( så himla tråkigt! Innebandy är skitkul men jag kan ju inte spela med trasig hals.
Ringde faktiskt sjukvårdsrådgivningen också, de sa att om halsen inte är bättre imorgon så ska jag ringa vårdcentralen :(

Oj, ska väl kasta på mig lite vettiga kläder kanske. Ska till dansen för första gången på länge :D Fast jag kan inte dansa som sagt, ska bara kolla. Well well, bättre än inget I hope.. Äh, skitsamma! Kan väl åka i mina stora mjukisbrallor ifall jag inte orkar byta om. Måste skynda mig nu.

Ha en bra kväll <3

Kommentarer
Postat av: Asgeirmiriam

Very well done. I enjoyed the site.

2011-05-26 @ 11:39:16
URL: http://asgeirmiriam.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0