there´s my territory

Oh! Sitter i soffan och myser framför mtv och all of a sudden kommer Shakira upp "Underneath your clothes"! 
Minnen minnen minnen. Har inte hört den på kanske .. 3000 år? (höhö överdrift? sorry, don´t know that word)

Yeah, jag är hemma från skolan idag. Ska faktiskt försöka göra något vettigt, hör och häpna! Hm, en bra början kunde vara att gå bort från tvn. Nej men jag har faktiskt gjort något så duktigt som att städa rummet (hehee .. plockat bort lösa papper från skrivbordet och lagt alla kläder på en stol meen what the heck. Jag är sjuk och får göra som jag vill ;) I´M KING OF THE HOUSE! Oups, spår .. ) Har busat med kissen som nu ligger och snarrrklar. Haha yes min katt snarkar! He´s the king <3

Just det, vettigt var det. So long babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0