sunny place

Hahaha somnade när jag satt och skrev ett inlägg! Sjukt skönt att sova en timme, kan i vanliga fall aldrig göra sånt.

Drog till innebandyn imorse och fick min närvaro - yaay! Sen blev det en tur till vårdcentralen där jag fick en pinne nerkörd i halsen, nice. Och ett stycke försök till övertalning att ta ett gammalt blodprov som min läkare glömt (!) säga till att jag ska ta.

Nu har jag varit hemma ett tag i alla fall, har typ bara hunnit sova och äta hehe. Kollar på Chasing Liberty nu, så sjukt mysig :D Men åh, hatar att behöva sitta inne när man vill göra någonting! Måste stanna hemma och vila men om jag känner mig själv kommer jag tröttna snart. Äsch, får fortsätta gå på strepsils ett tag och kanske sova mer.

Tänkte sätta mig och läsa Breaking Dawn som ska vara utläst snart till eneglskan, men jag glömde den i bilen :( (Åh, mysigaste scenen i Chasing Liberty nu <3!) hade passat skitbra att läsa klart den nu när jag ändå är hemma, men what the heck.

HAHAHAH! Just had to! (andas, det var bara en kul grej hahha)

Kommentarer
Postat av: the smula

Hahahahahahahahaha skön bild, gillart! :D

2010-03-17 @ 19:38:50
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: JENNIE

Hej!

fin blogg du har :)

allt bra med dig ?

vilken är din favorit dag i veckan ? :D



kram Jennie !

2010-03-17 @ 21:02:24
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0