sunglasses on - almost check!

Solsolsolsolsolsol!!

var det NÅGON som missade att det var SOL ute idag :D (jag har varit hemma sen i söndags - nej jag har inte märkt den innan men är inte efter ändå, riiight babe :D) och, thanks heaven, plusgrader!
det är helt sjukt hur mycket denna underbara, vita lysande boll i himlen påverkar humöret :))
jag kom på minst FEM anledningar att deppa för på vägen hem; att jag inte skulle hinna plugga till mina feta prov, att jag skulle komma jättemycket försent mm. Men ändå kunde jag inte sluta le :)= så himla underbart!

Nu ska jag äta maat! och sen plugga i hundra år .. men what the heck, det var SOL IDAG :D
sen är det dans ikväll :))) fast jag kan inte dansa än, ska bara titta på :(
hughs and kisses (:O det här tangentbordet har ingen sån där , hjärtasymbol! not okey dude!)


Kommentarer
Postat av: Vemundkjersti

keep it up very nice site

2011-03-30 @ 16:27:31
URL: http://vemundkjersti.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0