sleep tight

Hi darling <3
Har hållt mig borta från uppdateringar idag, har inte orkat med det. Tänker aldrig ljuga i bloggen (planerar inte att göra det annars heller i och för sig) så då skriver jag hellre inget alls, än skriver mycket och ljuger om hur bra allt är.

Har inte orkat göra mycket idag alls faktiskt. På väg hem från skolan tog jag en tur om stan, behövligt som attan!
Lånade böcker (told you, I´m geeky <3) och shoppade massa random stuff. Hemma så pallade jag inte göra nåt så jag satte mig och pysslade haha! Mysigt som attan. Just det, det blev ingen dans idag. Och kommer inte vara något i veckan. Ingen . Dans . På . Hela . Veckan . . . shoot me .. 

Nej nu ska man väl sova. Sömn är bra har jag hört. Fattar inte grejen men jaja............(och fler punkter.......................)

Avslutar med sömprat från knivlisa.blogg.se :
Nattens sömnprat:

Linus:
NEEEEEEJ!

Jag: VAD.

Linus:
NEEEEEJ DU KAN INTE LÄÄÄGGA dem dääär.

Jag:
Vad dillar du om.

Linus:
Näe jag drömde att Tobbe lade en massa basilika på min timjanplanta. Han trodde att det var en sallad och skulle strö basilika på. Men det var ju min PLANTA. Idiot.


Hahahha, sov gott nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0