second try

hohooo nu kör vi igen!
vet inte riktigt hur det blir med designen faktiskt, det får bli en senare fråga. (okej ärligt nu - I´m totally lost hahah!!)


Om mig då?
Det får faktiskt också bli en senare fråga. Jag vet inte hur mycket jag vill berätta om mig själv, mitt namn, bilder och hela rubbet än! Så länge kommer jag i alla fall fortsätta lägga upp bilder jag gillar, prata allmänt mycket skit och babbla om en underbart levande, växande och värmande kärlek = DANSEN! 
jo det har du nog förstått vid det här laget (därav det härliga namnet på min blogg).
Jag är en dansande liten flicka jag. Flickan som också älskar att baka, älskar kläder och älskar att träffa underbara vänner sena sommarkvällar.

Nu är det lätt att du får en fin liten bild av en tjej med blont lockigt hår och en klubba i munnen med de stooora rådjursögonen.
Njaaa, kind of true. Du förstår nog senare vad jag menar hehe.

Jag är inte den flickan i vilket fall som helst.
Jag går min egen väg i livet men vill samtidigt göra det bästa för dem runt omkring mig. Det här är ingen vanlig fjortis ala bitch blogg. Jag är en (om jag får säga det själv, vilket jag får! åh, det här med egen blogg är ju toppen :D;)) godhjärtad person som inte ser meningen med att trycka ner alla andra för att upphöja mig själv. nej, not my style there!  

JAJA! nu har det väl gått hundra år sen jag började skriva det här inlägget. får hoppas på att det går snabbare efter hand. annars får du väl stå ut med halvtaskiga inlägg men som ändå bara är jag rakt igenom!
just det, jag vill skriva i MIN blogg <3. min alldeles egen där bara jag bestämmer, min egen lilla värld (det här låter helflummig nu men i hope you get my woooonderful point ;)). det kommer bli skönt att ha ett sånt place!
Åh vad jag redan längtar. Ungefär lika mycket som jag lägtar efter jordgubbar. Och efter sommarkvällar.

Vi kommer nog komma överens bra, bloggen och jag!


Kommentarer
Postat av: Steffensine

Beautiful site!

2012-01-12 @ 13:20:31
URL: http://steffensine.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0