schule

Hola senorita :D
sitter i skeulan (okej, försökte mig på skånska där hehe) och har bara en lektion kvar!!
Ooh, matteprovet gick kalas förresten :DD det kändes som det gick jättebra och jag hoppashoppas på ett MVG :)) Fast jag satt kvar så länge så att jag nästan missade luncen, men vissa saker måste man prioritera hehe.

Hade svenska nyss och det var helt okej för en gångs skull :O
Snackade dikter (vilket jag suger på) men det var kul ändå. Kanske för att den lysande vita bollen i himlen is back :D! Sen fick de flesta sina betyg på en
svenska-sjuktstorfet-rapport vi lämnade in för någon vecka sen men inte jag :( hon har väl inte läst den men jag hoppas på bra :D
Gosh, Carrobarro fick 10 på allt!! av sju saker fick hon 10 på allt och det är bara pyttelite sjukt. Hoppas jag får bra :))

Nu ska jag leta upp Elina och öva sönder på dramat vi ska visa upp på måndag :)

Ciao babe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0