school babe

Yo bro (haha!) Sitter i los skolos och har rast! Skulle egentligen slutat nu men jag har ett tyskaprov att ta igen som jag inte gjorde när jag var sjuk :( så nu borde väl jag egentligen plugga.. hehe. Börjar om 13 minuter och då ska jag i princip kunna all grammatik som finns i hela tyskland!
Varför sitter jag då kvar här? Weeell, good question!  bye hallonpaj <3
(yyeah, saknade bloggen imorse :( hahha det börjar gå för långt det här! kände ett behov av att skriva hur otroligt bråttom jag hade men - obviously - hann jag inte. kände en stor sorg som bara kunde tröstas av den Japp Sara köpte till mig <3 men what the heck, jag skulle plugga!!!! bye IGEN)
 vill bli frisk och DANSA!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahha visst är det beroendeframkallande? :o :o Får jag visa majan din blogg hihi? :)

2010-03-10 @ 19:35:03
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmm .. efter noga övervägande och djupt tänkande så godkänner jag det .. OM HON ERKÄNNER ATT JAG ÄR BÄST 8DD spåår..

2010-03-11 @ 18:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0