random, check!



Fick en ide av en av de sötaste bloggar jag läst: random facts om mig själv :) Bra sätt att lära känna mig på kanske.


-Föddes med ett födelsemärke i pannan. Det syns inte om man inte vet om det, men jag har som ett litet hack på pannans vänstra sida (från mitt håll)


-Kan sova med alla alla lampor tända. Seriöst, I don´t mind..


-Jag äter inte vindruvor normalt. mycket godare ifall man äter dem rätt.


-Knäcker någon fingrarna får jag spel. Haha det låter så sjukt vidrigt, som naglar på en griffeltavla! Gåshud är ett faktum. Blä


-Sönderspela låtar - yes! Bra låtar kan jag inte sluta lyssna på. Måste höra igen, och igen, och igen, och igen ..


-Jag har under mitt liv haft 32 husdjur. Riktiga, mysiga pälsbollar <3 och säkert hundra hoppande bönor haha. Fast aldrig någon hund, illa ..


-Älskar söta blommor, ljusrosa fylliga rosor, vita rosor, mörkblåa rosor, syréner, vita orkidéer..


-Har världens getingfobi. Tål dem inte överhuvudtaget. Kan inte se dem. Mår illa när jag tänker på det :(


-Är 16 år, född sent på året och yngst i familjen.


-Favoritfilm
ändrar jag alltid. The Notebook var ett tag, Peter Pan var också ett tag, Dirty Dancing (just det alla dansfilmer är ju bara un-der-bara!), Mary Poppins var barnfavoriten, A walk to remember är ju bara fin, Twilight hängde med, Pirates-filmerna kom en stund.. nej det finns säkert många fler men det ändras alltid snabbt.


- Skor! Behöver jag säga mer? <3


- Språk jag vill lära mig är franska och latin. Barndomsdrömmar, will come true <3


- Språk jag redan kan är bara svenska, engelska och tyska.


- Nojiga komplex som jag nojar om mig själv:

   -Min rygg.
Bär aldrig djup rygg-urringning utan att ha håret nedsläppt.
   -My toes. Haha har ärvt mammas fina tår, smått konstiga.
   -Tänder. Yeah, don´t like´em.


-Småsaker med mig som andra kanske ser som komplex, men jag ändå tycker om:

   -"The beauty mark" ovanför min läpp. 
Den är ju bara mysig :))
   - Y-format, stort ärr på armen. Bara tufft ju hehe. Katten har lämnat sitt märke!
   - Axlarna. Brukade hata de beniga grejerna, men nu bryr jag mig verkligen inte :)


-Har bara färgat håret en gripande gång. Helt knäppt egentligen, men snart ska det hända igen tycker jag!


-Vill plugga ett år utomlands. Stor dröm som skulle vara det roligaste året i mitt liv.


Nej, det får räcka för idag. Enjoy :)

hehe just det, på tal om Twilight. det är en sak jag glömt berätta för er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0